Gold factor news

שיתוף פעולה ייחודי עם חברת Gold Factor יוצא לדרך!

בטר קייר שמחה לבשר על שיתוף פעולה ייחודי עם מרכז רב דורי Gold Factor לזקנה שלמה בדיור מותאם.

גולד פקטור הינו הסטנדרט הראשון מסוגו המבצע הערכה של רמת איכות החיים ואיכות הטיפול במערכי דיור לגיל השלישי (בתי אבות, בתי חולים גריאטריים ודיורים מוגנים). הסטנדרט נשען על אמות מידה של מילוי הצרכים של הקשיש באופן מלא ומקיף. הסטנדרט מתייחס לכל הרמות – החל מהרמה הבסיסית של מימוש הצרכים הפיזיים ועד לרמה הגבוהה ביותר של מימוש הצרכים הרגשיים והרוחניים לזקנה שלמה ומיטבית.

הסטנדרט מבוסס על שילוב של עבודה בשטח, חוות דעת וסיקור מעמיק של דיירים ובני משפחותיהם.

בסוף תהליך ההערכה, המבוסס על מתודולוגיה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת, גולד פקטור מייצרת דירוג בתי אבות אשר הינו הסטנדרט הצרכני הראשון בתחום מערכי הדיור לגיל השלישי ( בתי חולים גריאטריים ובתי אבות) הדירוג של גולד פקטור מתבסס על סקירה של לא פחות מ-70% של בני משפחה ודיירים המקבלים שירות במערך הדיור.

גולד סטנדרט סוקרת עשרות רבות של בתי אבות ברחבי הארץ כל שנה, מנתחת אלפי סקרים של בני משפחה ודיירים, מקיימת מאות שיחות יזומות עם דיירים בבתי האבות ודיורים מוגנים ואוספת את חוות דעתם על השירות ואיכות חייהם במקום. כלל המידע שנאסף המתקבל מהשטח מוזן לתוך פיתוח טכנולוגי ייחודי אשר פותח על ידי גולד סטנדרט, המייצר דירוג של חוויית השירות ואיכות החיים במקום בו הם גרים.

שיטת הדירוג גולד פקטור מתייחסת לאנליזה בשישה ממדים. בשניים מהממדים – יחס אישי וטיפול רב מקצועי – ישנה השפעה ישירה על המדד באמצעות הטמעת טכנולוגית בטר קייר על ידי מערך הדיור.

מערכת בטר קייר אשר משמשת לניהול המטפלים הסיעודיים ולניהול המשימות הטיפוליות מקדמת משמעותית היבטים אלו ובנוסף ממקסמת את ההיבט האישי בטיפול והיכולת לתת תשומת לב אישית ופרסונלית לכל קשיש וקשיש ולאפשר לממש פרקטיקות מקצועיות וטיפוליות מתוך ראיה הוליסיטית של הדיירים בבתים אלו.

  • יחס אישי – היבט התייחסות אישית לדייר נבדק על פי אמות מידה של היכרות עמוקה עם צרכיו, העדפותיו והרגליו האישיים. תקשור הידע שנצבר על הדייר בין כלל אנשי הצוות שמטפלים בדייר דרך פלטפורמת בטר קייר, מאפשרת לכלל הצוות לדעת את כל הפרטים האישיים ולספק יחס אישי באופן מושלם, יחס המכבד את האדם כאינדיבידואל.
  • טיפול רב מקצועי – חוויתו של הלקוח בדיור המעניק שירותים רב מקצועיים נצבעת מתהליכים המבוססים על מערכת היחסים המשולשת של דייר – צוות מטפל – משפחה. בציר יחסים אלו נמדד האיזון בין שמירת רצונו החופשי של הדייר, לבין נהלים מוסדיים. בנוסף, ניהול הטיפול הרב מקצועי על כל היבטיו מתאפשר דרך מערכת בטר קייר באופן מיטבי.

 

בשנים האחרונות הפך מרכז רב דורי גולד פקטור למקור קבלת החלטה מושכלת בהתאמת מסגרת הדיור המומלצת עבור אזרחים ותיקים ומשפחותיהם. המרכז חרט על דגלו להביא להתאמה מיטבית בין האדם המבוגר, אופיו ורצונותיו למסגרת הדיור המתאימה ביותר עבורו. החברה מדרגת איכות של בתי אבות על פי הכלים שהיא פיתחה ומסייעת למשפחות לבחור את הטוב ביותר עבור יקיריהם בהתבסס על ידע אמפירי שנאסף על ידי החברה.

במסגרת שיתוף הפעולה, אנו רואים הלימה בין מצויינות בטיפול ושימוש במערכת בטר קייר לניהול הטיפול. מחד, בטר קייר – אשר חרתה על דגלה לספק לשוק הדיור לגיל השלישי כלי ניהולי המאפשר מצויינות בטיפול ובשירות ומאידך- בתי אבות רבים המדורגים בגולד פקטור כבתי אבות המובילים באיכות השירות משתמשים בתוכנת בטר קייר לניהול הטיפול השוטף, דבר אשר מאפשר שמירה על רמת שירות וטיפול מעולה.

לסיכום, בתי אבות שעובדים עם בטר קייר, נהנים משיפור הדירוג ומתנאי כניסה משופרים למועדון היוקרתי של מוסדות אשר עובדים עם גולד פקטור ומקבלים דירוג גבוה באופן שוטף ומתחדש!

למידע נוסף אודות גולד פקטור: https://goldfactor.co.il

שתפו:

כתבות נוספות

החשיבות של בניית תכנית טיפול לקשישים סיעודיים

חברת גולד פקטור פועלת בשוק הסיעודי ועוסקת בדירוג איכות למוסדות בד בבד עם סיוע וליוי משפחות להשמה של קשישים במוסדות כאשר המשפחה מגיעה להבנה כי אין אפשרות להחזיק את הקשיש בביתו.
הפתרון של Bettercare למוסדות הינו פתרון שהוכח כפתרון שמשפר את איכות הטיפול בקשישים במוסדות.
מוסדות שעובדים עם Bettercare נהנים מדירוג גבוה יותר של חברת גולד פקטור ומסטנדרט טיפולי גבוה יותר המגיע בזכות השימוש בפתרון. אנו גאים לעבוד בשיתוף פעולה עם חברת גולד פקטור

לקריאת הכתבה

BetterCare משיקה פתרון חדש לבני משפחה וקשישים המעסיקים עובד זר!!

הפתרון של BetterCare למוסדות עבר התאמה בשיתוף עם אחוזות רובינשטיין על מנת לאפשר מעקב אחר מצב הדיירים בדיור המוגן. הפתרון החדש מאפשר לצוות המקצועי של הדיור המוגן לנהל תכנית מעקב אישית לכל דייר בהתאם למצבו, בין אם מדובר על מצב זמני או מצב קבוע. דיירים אשר חוזרים מבית החולים זוכים לתמיכה מקיפה יותר מהצוות המקצועי, דיירים עם מטפל חדש או דיירים אשר נמצאים לפני קליטה של מטפל. בנוסף, דיירים אשר חוו שכול או טראומה משפחתית מחובקים על ידי צוות הדיור המוגן תוך תיאום מושלם בין אנשי הצוות, בני משפחה במידת הצורך והדייר עצמו. שיתוף הפעולה מאפשר לצוות לעדכן ולהתעדכן Online בנוגע למצב הדיירים ולהביא את רמת השירות והטיפול בדיירים לסטנדרטים חדשים בתחום.

לקריאת הכתבה